Khamis, 23 Oktober 2008

HARI ULANG TAHUN BLOG

Alhamdulillah sedar tak sedar blog BICARA UMMAH esok akan mencecah usia setahun beredar di alam maya ini. Dalam usia setahun blog BICARA UMMAH telah berjaya menerima pengunjung seramai 828 orang.

Walaupun bilangan itu tidak besar tetapi memadailah dengan kekurangan peralatan serta kekurangan masa disebabkan terpaksa menjalankan tugas dan tanggungjawab lain dalam memenuhi kehidupan ini. Insya Allah saya akan cuba 'update' blog ini selalu dalam usaha menarik pelawat yang lebih banyak di masa yang akan datang. Saya berdoa agar Allah terus memberikan saya idea dan masa untuk melakukannya.

Namun saya puas sekurang-kurangnya bakat anugerah Ilahi serta masa yang amat berharga ini dapat saya menafaatkan kepada untuk masyarakat. Blog ini dibina bagi mengetengahkan pendapat dan pandangan mengenai isu-isu semasa demi untuk kebaikan masyarakat.

Disamping blog BICARA UMMAH saya juga telah membina sebanyak 10 buah blog lain yang berligar di alam maya ini. Tapi buat masa ini tumpuan khusus untuk blog WARTAWAN RAKYAT dan BICARA UMMAH. Saya amat yakin blog WARTAWAN RAKYAT akan mengatasi blog-blog lain disegi kunjungan pelawat dalam masa beberapa bulan yang akan dating. Akan tetapi blog-blog lain tetap akan saya beri perhatian juga.

Semoga sambutan ulang tahun pertama blog BICARA UMMAH akan menyemarakkan lagi semangat saya untuk terus menulis diblog yang saya bina termasuk blog BICARA UMMAH.
Sekian, SELAMAT MEMBACA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan