Selasa, 23 Oktober 2007

MINDA BLOG MASTER

Salam Perkenalan

Saya benar-benar bersyukur kepada Allah SWT kerana dengan izin limpah kurnianya pada hari ini 20hb. Oktober 2007 saya telah berjaya membina satu blog yang telah lama saya harapkan.

Saya pasti dengan munculnya blog BICARA UMMAH pasti akan merancakan lagi Dunia Tanpa Sempadan dengan ledakan informasi yang pastinya membantu masyarakat untuk menggunakan daya pemikiran dalam menghadapi satu-satu isu yang terpaksa kita hadapi dan lalui dalam dunia yang penuh mencabar ini.

Melalui blog ini para netter akan dapat membaca dan menambah pengetahuan dalam ISU SEMASA, AGAMA, SIKAP & BUDAYA,KARTUN, SUKAN, KESENIAN & KEBUDAYAAN. Disamping itu segmen MINDA BLOG MASTER akan membicarakan perkembangan blog ini dan perkara-perkara yang bersangkutan.

Manakala segmen CAS atau Cakap Apa Saja, saya membuka peluang kepada para netter untuk menulis apa saja perkara yang berkiatan dalam usaha kita membantu mengalakan budaya berfikir dikalangan masyarakat kita.

Walaupun isu kandungan blog ini masih dalam pembinaan namun saya yakin dalam waktu yang terdekat ini semuanya akan dapat dipenuhi. Sanma-samalah kita berdoa agar perjalanan pembiinaan blog ini akan berjalan lancer sepertimana yang saya telah rancangkan.

Salam hormat dari saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan